tisdag 25 oktober 2011

Hemma å sjuk :-(

När jag ändå inte ens orkar tänka tanken gräva eller gjuta trädgården så kan jag ju åtminstone visa er några avslutade projekt.

 Visst är de ljuvliga dessa strumpor. Av tunt yllegarn. Med extra tjusiga hälar :-) Kommer att bli skönt för fötterna när snön kommer. Förra året kom snön den 9 november och låg kvar långt fram på våren. Ush och fy. Men jag är beredd på en kall vinter till.


Detta är de Hjärtevantar från Värmland som var med på sidan 365 saker att sticka. Roliga att göra och riktigt sköna. Tumgreppet var lite pillrigt men fick en bra form. Har redan fått beställning på ett par likadana.












Vet inte än vem som ska få denna sköna sjal. Tycker nog den bäst passar en blondin :-)

Har ni sett så härliga julkaktusar. De har stått hela sommaren bakom en gardin. När de sen fick lite vatten och gödning gav de så här många knopp. Jag tog med dem till arbetet för att kunna njuta av dem hela dagarna. Å så blev jag sjuk... Hoppas de inte blommat över tills jag är tillbaka.
Hoppas ni har en skönare dag än jag! Hörs vidare i cyberrymden!


/YvvePyvve

1 kommentar:

Sussry sa...

Stackare som är sjuk!
Krya på dig!

Fina saker du gjort.