måndag 11 april 2011

Andra gången gillt!

Hej!

Nyss hemkommen från trevligt stickkafé i Missionshuset. Stickar på tjejdressen. Två stora magar var med. En jättestor modell "jag kan ställa kaffekoppen på hyllan" och en lite mindre. Känns som att det kommer att bli en Baby-boom i byn 2011.



Nu har jag äntligen lyckats få in collaget på plats. Här får ni det igen ifall ni missade det första gången. Å så får jag visa att jag nog faktiskt har lärt mig hur man gör :-) Fast å andra sidan kan den vara borta i morgon när jag kikar på jobba-datorn. Hm. Något händer på nätterna.

Ha en skön och varm kväll!

/YvvePyvve

3 kommentarer:

Tatiana sa...

Hej min vän.
Vad glad jag blir att få sminkväskan, tack så jättemycket!

Anonym sa...

Oh, jag vill också kunna göra collage! Hur gör man?

YvvePyvve sa...

Jag har ett program som heter Picasa. Finns att ladda ner gratis. Sen är det bara att leta i menyerna.

/YvvePyvve