måndag 25 oktober 2010

Målat och stickat i helgen!

Hej!

Äntligen är Guttas tröja, mössa och strumpor färdiga. Han blev riktigt söt i dem! I lördags var jag så klart på Candela Second Hand och gjorde en del fynd. Gladast är jag för det lilla rådjuret. Har en mamma och ett syskon redan så de tre ska stå ihop tänkte jag.



Fick ett infall och målade om skivan till mitt skrivbord. Har så många gånger tyckt att det är svårt att hitta pärlor och annat smått på den träfärgade ytan så nu blev det vitt.


Var också och shoppade loss hos Blommans och kom hem med ett helt kit med scrap booking saker :-) De där stämpelbokstäverna är jag nyfiken på att börja använda.

 
Ska ju ge bort pulsvärmarna med får till min Trädgårdsvän G i morgon så hon kommer att få första kortet.


Nu ska jag sätta mig en stund och sticka på ett par pulsvärmare med får men i naturbruna nyanser och lite tjockare garnet Saga från Järbo.

Ha en fin kväll!

/YvvePyvve

Inga kommentarer: